sábado, 21 de diciembre de 2013

Domingo 29 diciembre: IV SUBIDA AL CASTILLO DE LA VALL D'UIXÓ



El pròxim diumenge, 29 de decembre, i dins dels actes del 75º Aniversari de la "Batalla del Castell de Noguera", vos convidem a que ens acompanyeu en la IV PUJADA AL CASTELL DE LA VALL D'UIXÓ. Aquesta pujada ja va sent habitual per a tancar l'any i recordar uns dels fets més importants de la nostra història més recent. 

El 31 de decembre de 1938 les tropes franquistes van rebre l'ordre d'atacar la cota on està situat el Castell. Durant estos anys passats sempre hem acompanyat aquesta sortida amb una Conferència in situ, a càrrec del nostre company Carlos Mallench, on ha explicat com es va gestar aquest fet per part de l'exèrcit nacional. Aquest any, i com ja es va explicar a l'última conferència, serà l'altre punt de vista de la batalla el que vorem, com va ser La Defensa del Castell per part dels republicans.

Punt de partida: Parking supermercat DIA (Ctra. Alfondeguilla junt a Stylsaf, en la Vall d'Uixó).
Sortida: 8'30h

Esteu tots convidats. Porteu esmorçar.


**************************************************************

El próximo domingo, 29 de Diciembre, y dentro de los actos del 75 Aniversario de la "Batalla del Castillo de Noguera", os invitamos a que nos acompañéis en la IV SUBIDA AL CASTILLO DE LA VALL D'UIXÓ. Esta subida ya es habitual para cerrar el año y recordar uno de los hechos más importantes de nuestra historia más reciente.

El 31 de diciembre de 1938 las tropas franquistas recibieron la orden de atacar la cota donde está situado el Castillo. Durante estos años pasados siempre hemos acompañado esta salida con una Conferencia in situ, a cargo de Carlos Mallench, donde se ha explicado cómo se gestó este hecho por parte del ejército nacional. Este año, tal y como se explicó en la última conferencia, será el otro punto de vista de la batalla lo que veremos, cómo fue la Defensa del Castillo por parte de los republicanos.

Punto de partida: Parking supermercado DIA (Ctra Alfondeguilla junto a Stylsaf, en la Vall d'Uixó).
Salida: 8'30h

Estáis todos invitados. Traed almuerzo.



1 comentario: